Často kladené otázky

Většinu odpovědí na Vaše otázka najdete zde. Pokud byste i přesto potřebovali cokoliv objasnit, neváhejte nás kontaktovat.

 

1. Šperky které prodáváte, jsou ze stříbra? 

ANO. Všechny šperky jsou stříbrné, označené puncovní značkou. Více o značkách se dozvíte v sekci puncovní značky.

 2. Kameny ve špercích jsou přírodní nebo uměle vyrobené?

Všechny kameny a polodrahokamy jsou čistě přírodní, bez chemických úprav či zbarvení.

3. Za jak dlouho od objednávky obdržím objednaný šperk?

Víme, jak moc se vybraný šperk těšíte a proto se znažíme, aby k Vám byl doručen co nejrychleji. Odesíláme několikrát týdně, nejdéle 3 pracovní den od potvrzení objednávky. Pokud byste potřebovali šperk poslat přednostně rychleji, napište poznámku do objednávky a my se vynasnažíme udělat maximum, abychom jej odeslali ještě v den objednání.

4. Mohu ši šperk vyzvednout osobně?

Bohužel osobní převzetí není v současné době možné.  Jsme pouze e-shop a nastavení obchodu neumožňuje osobní převzetí nebo vyzkoušení šperku. Výběr správné velikosti např. prstýnku se může zdát složitý, proto jsme pro vás připravili několik tipů, jak zvolit správnou velikost.

5. Jak mohu objednávku zaplatit a zvolit dopravce?

V procesu objednávky budete mít možnost výběru mezi platbou převodem, platbou kartou online nebo dobírkou. Z dopravních možností aktuálně nabízíme Zásilkovnu, Balíkovnu nebo doručení Českou poštou. V brzké době plánujeme rozšíření o další dopravce.

6. Pokud mi nebude sedět velikost prstýnku, mohu jej vyměnit?

ANO. Je ale možné, že nebudeme mít stejný ve Vámi potřebné velikosti. Nejsme zlatnictví, abychom mohli velikosti upravovat nebo vyrábět. Můžeme ale společně vybrat podobný šperk, který Vám bude sedět. Prsten si také můžete nechat upravit ve zlatnictví. 

Vrácení zboží se řídí standarním reklamačním řádem a obchodními podmínkami

7. Zakoupila jsem prsten s kamenem a barva kamene vypadá trochu jinak, než jak vypadal šperk v e-shopu na fotce.

Na fotografie klademe velký důraz, protože šperk není možné si prohlédnout osobně. Současně ale nechceme uvádět zákazníky v omyl a kameny barevně upravovat, aby vypadaly atraktivněji a lépe se prodávaly. Velkou roli zobrazení barevnosti hraje ale vlastní nastavení počítače, notebooku či mobilu každého zákazníka. Proto se mohou zdát některé kameny více ale i méně barevné, než jaké jsou ve skutečnosti. Osobně kontroluji každou fotografii, aby výsledný dojem a barevnost odpovídala skutečnosti co nejpřesněji. Pokud by se vám barevnost zvoleného šperku/drahokamu nezdála, určitě nás kontaktujte a doplním Vám nový pohled nebo slovní upřesnění k barevnosti. Pomoci může i vyhledání drahokamu/kamene na internetu, kde je ke shlédnutí škála fotografií a barevných odstínů.   

8. Jak jsou šperky zabalené?

Šperky zasíláme v dárkové krabičce. Krabičky jsou pečlivě zabalené v bublinkové obálce nebo kartonovém obalu, aby k Vám byly doručené bez poškození. Nabízíme k prodeji i jiné krabičky, luxusní krabičky, vybírat můžete zde

9. Chci ještě něco přiobjednat

Pokud jste potvrdili objednávku a vzpomněli si, že chcete ještě něco přikoupit, kontaktujte nás co nejdříve. Pokud jsme zásilku ještě neodeslali, nově objednané zboží přidáme k původní objednávce. Jestliže byla první objednávka již odeslaná, bude doobjednávka vyřízena jako každá jiná, standardní formou.

10. Zasíláte do zahraničí?

Tuto formu nabízíme pouze po dohodě, v případě zájmu nás kontaktujte. Společně vyberme nejvhodnějšího dopravce, který Vám bude vyhovovat.